Förlåt

Hej jag har ju inte bloggat på skit länge men det är så att min app på mobilen är skit konstig så jag kan bara gå in på internet och skriva där ifrån och det tar ju lite längre tid. Men jag ska fortfarande blogga:-) Jag vet att jag gör det här bloggg inlägget tidigt på morronen men jag vaknade nyss. Idag så ska min klass spela in film det ska bli kul för jag och nåra kompisar måste äta goodis hahah gu va kul då:-p Jag red igår det gick skit bra för de sista gångerna så har hon varit jätte jobbig typ bockat snurrat runt och hon vill bara inte gå... Men nu gick det bra:-D Det kommer komma mer videor men det är nåt fel på min mobil igen så jag har inget WI-FI så då går det skit trökt men jag ska fixa det. Men nu måste jag fixa mig så hejdå<3 // Alice

Kommentarer
ledsen säger:

jag gillar verkligen er blogg men först så säger ni förlåt och en massa men sedan bloggar inte när ni säger att ni ska snälla följ det ni säger jobbar ni 24 timmar eller har ni inte tid för ett inlägg eller. först var ni så jävla duktiga och skrev ett inlägg varje dag men nu så är det ju inte ens ett inlägg per vecka snälla ni är så roliga vi villa läsa era inlägg snälla blogga mer vi älskar er. många av mina kompisar läser oxå den här bloggen o tkr att det är skit bra

2013-04-20 | 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback