Alla hjärtans dag

 
Nu är det alla hjärtans dag. då sitter man ännu en alla hjärtans dag hemma sjuk och själv. fast tuva har typ förlovat mej med någon snubbe. jag äe sjuk idag så jag missar ridningen. jätte kul.
.
.
TILL KILLAR.
HEJ. nu är det alla hjärtans dag.
är du kär inågon som du tror gillar dej?
ta vara på det och fråga.
för idag ska ni inte behandla alla som skit, det ska ni aldrig göra.
Kalla nån för orrehorafitta å sånt och absolut inte slå tjejer.
 
det är taskigt vissa kan ge tillbaks det kan jag men vissa kan inte dom bara står där och tar all skit. alltså vet ni hur starka dom är som kan ta allt det. jag blir fett arg när jag ser sådant.
jag blir arg på den som tar skiten också.
För att den inte står på sej utan bara står där och gör inget.
 
säg något fint till någon du tycker om <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Josefin säger:

Varför har du döpt din blogg till orros? Vet du ens vad det är hahahah patetiskt

2013-02-14 | 11:40:25
my säger:

hur man får mer besökare
+
veckans blogg !
http://www.nattstad.se/mykrave

2013-02-15 | 19:29:31
Bloggadress: http://nattstad.se/mykrave

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback