DAGEN❤

Hej alla söta bloggläsare❤.

Idag gick man till bög skolan och sånt det vanliga alltså. Förlåt för att uppdateringen vart i botten idag. Sry.
.
Jaja vi körde träning på gympan å så. Sedan gick jag å Alice Anna hem till willjam vi var där ett tag sedan kom tuva och Sussanna.
Vi hängde där ett tag Lixom.
.
Vi har en matte läxa som jag inte fattar för jag är efter, den är till imorgon. Fett bra asså. Jag komme nog inte göra hela imabadazzzzlixom. Haha orka.
.
Jag fick ingen mat av pappa så jag gjorde lite haloumi och åt nyttigtmamaasså !
.
På fredag hoppas jag att jag får träffa natta, min far å mor vill tvinga med mig till landet.
.
Det är teori vecka på stallet så det blir ingen ridning . Fetttråk
.
I helgen kanske jag ska träffa Hanna.
Ock så nästa torsdag åker vi till fjällen å festar Lixom haha nej vi skidar
.
Hej då / emmA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback