DAGEN

hej. ja idag har jag varit i skolan och chillat lite så imorgon ska vi åka till eriksdals badet och bada där. nice.
hur mår ni jag mår ganska bra.
alice och jag kanske svarar på frågestunden imorgon så håll utskik.
 
nu tar jag upp detta med blogg designen och headern, vi ska kankse träffas ta någrå foton och redigera och så imorgon, men jag måste skicka allt till min kusin som är jätte duktig på sånt här. För att min dator har värsta laggen. så klaga inte. Tack
 
På lördag ska jag och tuva typ åka till stan lite sen kanske jag ska sova hos henne men det är inte säkert.
och sen ska jag höra om några polare kankse kan ses eller något sen.. måste hitta någonstans att vara på lördagen för mor å fsr sk gå till O`lerys och lyssna på pappas kompis som skulle spela där.
 
ja ja så håll utkik efter svaren på frågestunden och nya designen.
 
kram Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback