Godmorgon

hejsan!
Jag vaknade kl 08.00. hehe (inte så skönt) men sedan dess har jag bara legat i sängen o slöat🙊 jag har bara kollat på surfplattan hehe!
våran besökstatistik har sjunkit enormt (det bror nog på att det är morron hehe...) jaja.
idag så ska jag åka in till stan o shoppa med min mamma o syrra det kommer bli kul👍 sedan på kvällen så ska jag o familjen se på nån teater elr nåt sånt... kommer inte ihåg va den heter men jag kan skriva lite mer om det sen👍
om jag köper nåt så kommer det nog bilder på det.

Ni måste komentera till frågestunden! den ska ju va idag men det blir nog inte nån för det är för få som har frågat och komenterat😞

Nu ska jag ner o äta så vi hörs puss<3
//Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback