•håll om mig•

Nu ligger jag i min säng och mår dåligt gråter lite sådär som man gör när livet är jobbigt. Man vill bara ha det där perfekta livet med dom bästa kompisarna bästa vännen som man kan lita på. Bästa kärleken. Perfekta utseendet. Men så ligger man här. Vill bara ha någon man kan hålla om luta sig mot gråta ut. Visa vad man känner. Jag saknar något nu. Jag försöker skapa något bra men sedan bara faller allt och jag bryts ned tappar greppet önskar att jag gjort något annat att jag hittar någon jag älskar. Det känns jobbigt. någon som kan stå till känts? Nej. Jag saknar dej. Du som kan trösta hålla en hemlis. Ha kul med. Just nu vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv. Mitt allt. ❤ •håll om mig• //Emma
.
LIFE IS ONLY BULLSHIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback