Hejsan

Idag har jag nästan inget att blogga om...
Men jag berättar om min dag.
Jag vaknade typ 07:20 för jag hade ställt min väckar klocka på det för jag skulle till stallet... Så när jag vaknade ringde ellen l så pratade vi lite sensan så ficka jag fixa mig snabbt o göra frukost sedan springa till tåget.
När vi kom fram till stallet så åt vi frukost sedan så bytte vi om till ridkläder o så gick vi ner till stallet vi började med att mocka sedan ta in hästarna o ut o rida vi red i ca en timme!
Efter det så fixade vi hö o vatten sedan bar det hem till mig när vi kom hem till mig satte vi på min surfplatta o såg på teen wolf m.m
Ellen åkte hem för några timmar sedan.
Nu sitter jag i min säng o bloggar!

Puss// Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback