Idag har varit en mycket....

Händelserik dag. Ja det har det. Ja vi vaknade hos Ellen typ kl 7. För vi skulle till elstable. Asså vet ni en sak. Nej det tror jag inte va?! Jo när jag vaknade hade jag så fucking ont i hela kroppen. Asså typ SUPEEEEEEER mycket ni vill inte veta var också haha! Asså mitt ASS gjorde ont kunde knappt sitta och bär jag gjorde det råkade jag skrika fett högt. Hahaa. Ellens grannar kanske undrade vad vi gjorde! . Ja efter det så åkte vi till deras medryttar hästar. Dom var fina. Asså jag var så jävla seriöst kär i vädret jag dog vi tog av oss kläderna. 😋. Jag började med att lära Ellen massa saker asså det gick typ äkta världens bästa i början typ en timme!!! Dom hoppade också och Ellens häst ina hade ju inte hoppat innan. Duktiga.! Sedan skulle dom galoppera hoppsan lite bock lite avramling och lite tårar. Men efter lite prat så bar det upp igen och travade över typ 10-15 cm hinder.. Alice hoppade upp och ner hela tiden. Hahahha Asså vi skrattade 24/7 Haha Sedan åkte jag hem. Slagga där för min kropp va typ död. Sedan åkte jag till stallet och red det va äkta soft för vi va bara 6. !!! Nu ligger jag i min säng och hoppas få lite (droger). Nej men nu ska jag sticka å packa och äta glass. Kram❤Emma Jag orkar inte vända bilderna vänd på mobilden i stället fetto!
..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback