IGÅR

Igår så vaknade jag låg kvar å drog mig ett tag.  Sedan fick jag frukost av mamma. ❤❤
jag bara fixade lite hemma och så.  Efter det skylle jag och tuva åka till stan typ kl12. 
 
Jag tog min skinn jacka för att det var varmt ute man fick lite vår känslor. Yipiii!!!
 
vi gick och kikade lite i affärer och så.  
Jag köpte lite grejer på hollister och cubus!
kan visa er senare.  ❤
 
Sedan åkte vi hem till mej var hemma en liten stund sedan gick vi till donken och hämtade mat.   Vi skulle Skanska träffat några där men dom orkade inte...
vi tog nuggets det är så gott.  Vi köpte daim glass och godis.   Mums 
 
vi åt middag i soffan och kollade på vampire diaires.  Sedan var det bara å tagga melloo.
 
tjocka gubbarna var bästa!!!
 
tuva och jag dansade skit mycket wihoooo
vi fuckade uuuuuuuuur. 
 
Vi var hemma själv på kvällen haha 
 
jag visar sen vad jag köpte ❤ 
/ Emma
 
 

Kommentarer
Tuva säger:

Men hallå gumsan vårt asgrymma träningspass då? ❤

2013-02-17 | 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback