Komplex.

Nu ska jag prata om en sak.
Som kanske berör många, komplex.
Jag har funderat idag om jag ska skriva det här inlägget och berätta för alla för jag har inte pratat med någon om det här.
.
Men nu gör jag det iallafall det är ändå bäst. Men jag hoppas att ni inte kommer reta mig för detta. För att jag visar vad jag känner och tycker.
.
Okej då börjar vi då.
.
Ja alla har vi säkert något som vi är lite missnöjda med kanske att man är tjock har stora fötter, fult hår , fula öron eller så alla är ju olika.
.
Jag personligen tycker att jag är väldigt ful. Jaha nu var det sagt. Nåt som jag aldrig sagt till någon. Jag har tyckt detta i ett år nu och i början var det skit jobbigt jag kunde inte titta mig i spegeln eller så.
Men nu börjar det avta lite det känns jätte skönt jag är Lixom nöjd med min kropp och så men annars så tycker jag inte om mitt utseende. Nu kan jag iallafall titta i spegeln. Jag kan tycka jag är vacker ibland. Det är därför jag inte vill vara me på foto för jag vill inte se mig utan att jag får bestämma hur jag ska se på mig. .
. Tacksam om ni fattar.
.
Alla har säkert sitt lilla problem vissa har störr så stora tt de kanske inte klarar av att leva mer och andra har mindre som ingen lägger märke till.
.
Det är många som säger att jag är fin och så men jag kan inte riktigt förstå det.
Jag kan inte tro att de menar allvar. Ibland när någon säger att den älskar en då kan jag ibland för en stund känna att det är sant.
.
Jag försöker jobba på det och jag är ta skam för kommentarer så jag kan jobba mig uppåt första att jag kanske är vacker. Det var någon som skrev att den tyckte jag var snygg och det lyste upp hela min dag. Jag blev så tacksam. Det är en av dom bästa känslorna i världen.
.
Alla mina vänner som läser detta försök att inte mobba mig för detta bara för att jag delar med mig.
•Fuckperfection•


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback