Lite förklaring

Hej
Ja vet att emma har lite bättre innehåll i sina inlägg och bilder än mig. För det första är jag inte super bra på att blogga och det med bilder är
Att min mobil (jag fotar med min mobil) kan inte fokusera så då ska vi lämna in min mobil idag elr nån gång på lovet då vet ja inte om det kommer bli nån bra bloggning.


Idag ska jag nog inte göra nåt roligt ja ska städa tror ja:-((
Jag får se om jag träffar nån men alla är ju typ o åker skidor... Inte ja

Nu ska jag gå o äta och byta om<3

Juste imorron ska jag rida på min medryttar häst då kan ni kanske få en liten video när ja rider:-D

Puss på alla läsare<3. // Alice


Kommentarer
erika hansson säger:

heej alice vad roligt att se dig blogga igen och ännu en gågn till förlåt för att jag sårade dig så hårt att du inte ville blogga mer

Svar: Det är lungt<3
orros.blogg.se

2013-02-23 | 10:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback