Sjuk?

Hej schnöggingar!
Glöm inte bort FRÅGESTUNDEN ❤
 
Alltså jag mår jätte dåligt ont i magen typ feber och så och vi har nationella proven imorn man får inte missa Lixom då är man körd. . . får gå till skolan iallafall 
 
det hände inget speciellt idag. Mamma hämta mej från skolan å fixade nybakat bröd och O'boy !  Mums
 
Alltså jag trodde att våren var här men icke. 
Det snöar Lixom ute inte ett dugg kul.
 
att bro på vår så är det väl snart dags att börja vår shoppa lite snart, jag har faktiskt fixat en jeans väst! yeah.
 
Men något jaG nästan måste ha är ett par rosa höga concerse jätte sugen på att köpa det snart ❤ love love love. Jag har redan ett par låga vita ❤
 
Kram // Emma ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback