Ny blogg tror jag😂

Skrev inlĂ€ggen pĂ„ morronen. Hej jag tror att jag kommer skaffa en ny blogg det gĂ„r lite segt pĂ„ bloggen sĂ„ jag kommer nog göra en ny start👍
Jag vet inte nÀr jag hinner fixa en ny blogg en snart nÀr jag har tid.

Just nu sitter jag och vÀntar pÄ bussen till stallet och ska möta min kompis Sofia vid bussen sedan gÄ dit tsm.

Det Ă€r sista gĂ„ngen för sofia att att rida sin medryttarhĂ€st för hon ska gĂ„ pĂ„ internat nĂ„ngon stans sĂ„ dĂ„ kan hon inte gĂ„ kvar👎😭

Men idag sĂ„ ska vi ta en lĂ„ngritt och bara ta det lungt👍
Och jag mÄste sÀga att jag har hittat en annan hÀst att hyra jag tror att jag skrev om chamsiin men Àr inte sÀker men jaja det va en hÀst jag skulle hyra men det blev inte sÄ men jag kollade runt lite pÄ grÀllsta och hittade nÄra fina hÀstar sÄ mamma ringde dit o frÄga om vi fick komma dit o provrida och dÄ sa han att det finns 2 hÀstar som skulle vara jÀtte bra för mig och ena var Aramis och andra Emil och det var ju jÀtte roligt för aramis har varit pÄ det stallet jag ska ha honom pÄ assÄ jag provred Aramis och Emil men valde Aramis sÄ nu vet ni det sÄ ni kan fÄ en bild pÄ honom nu.
Men ha det sĂ„ bra sĂ„ hörs vi puss // Alice💗

https://cdn3.cdnme.se/4066341/7-3/pic_51d40f289606ee58a170edb6.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/4066341/7-3/pic_51d40f29ddf2b371bda1c780.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback