Helg!

Hej!

Nu är det äntligen helg välbehövligt alltså!

Asså så trött på skolan. Längtar verkligen till sommar lovet. Men nu vill man bara ha vår alltså så seriöst!

Man längtar skit mycket.
Solsolsolsol!

Ja jag va hemma hos tuva och sov över där. Vi skrattade och skypade. Haha

Men nu sitter jag på tåg stationen i solen och väntar på tåget som kommer om 10 m. Fast det är skönt att sitta i solen den värmer faktiskt!!

Alltså en fråga.!

Har ni upplevt någon gång att
Man kanske inte vill veta något för man vet att man kommer bli ledsen av det?

Jag gjort det nu.
Det är fett svårt för jag är så äkta nyfiken på allt och måste veta allt.hah
Jaja
Nu ska jag bara hem och slappa har gjort massa saker hela veckan känns det som!
Hej då ❤ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback